otrdiena, 2012. gada 27. marts

Dreams in Digital.

Do you wonder what it' s like

Living in a permanent imagination?

Sleeping to escape reality, but you like it like that

(c) Orgy - Fiction (Dreams in Digital)


Šodiena ir vakardienas turpinājums. Tā nu labrīt, mani lasītāji. Acis - dvēseles spogulis? Pilnībā piekrītu, ja atskaita to, ka neticu dvēselei, vismaz kristietības interpretācijā. Bet nu šoreiz ne par to. Pēdējā laikā acīm un ķermeņa valodai esmu pievērsis pastiprinātu uzmanību, un te nu man ir viens secinājums: Ja acis tiešām atspoguļo izjūtas, tad vairs nepārmetiet man neizlēmību, nestabilitāti, šaubas un neticību. Jo tieši to es pamanu apkārtējos. Neesmu es viens ar šiem mīnusiem. Dažas dienas, pat stundas, radikāli ietekmē acīs atspoguļotās izjūtas. Vispār, pastiprināti pavērojot, es redzu, ka daudzi tieši tādēļ ir nepatiesi pret citiem - patiesība viņos iekšā pārāk bieži mainās, lai tai ļautu ietekmēt dzīvi un apkārtējo cilvēku vērtējumu. Vai tad ne?

Nobeigumam: Uz šo ierakstu mani pamudināja nesen redzētas acis. Konkrēts, labi pazīstams, skatiens, kurš pauda patiesību. Tā brīža patiesību.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru