pirmdiena, 2012. gada 21. maijs

Dzimtene sauc!

''Mirrors sideways
Who cares what's behind
Just like always
Still your passenger''
(c) Deftones - Passanger

Tas tāds offtopic.
Sveiki, mani dārgie. Kopš esmu svešumā, daudz esmu vērojis cilvēkus. Jau sākot ar celtniecības brigādi Brno. Domāju par tiem, kuri šādi nodzīvo daudzus gadus. Braukājot no viena darba uz citu. Bez ģimenes, bez draugiem. Brno laikā nonācu pie secinājuma, ka šiem ļaudīm, laikam jau brigāde aizstāj gan ģimeni gan draugus. Izpalīdzība, atbalsts. Nedaudzu stundu laikā, esmu ticis pieņemts kā savējais, starp ukraiņiem, bulgāriem... Itkā jau patīkami, bet... Nav šāda dzīve domāta man. Un es tiešām jūtu līdzi visiem tiem, kuri tā dzīvo. Sajūta tāda, itkā kaut kas no dzīves būtu vienkārši izrauts. Bez normālas pajumtes, bez ciešiem draugiem. Nu nevar!

Ar pieredzi. Un ilgām pēc dzimtenes.
-Vilcēns.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru